mandag den 12. december 2016

Foredrag om Asien! (Oplevelser og observationer gjort i Japan, Taiwan og Sydkorea)

Hej, mit navn er Thomas Hansen!

Som 21-årig rejste jeg til Japan for første gang - det var stort.

På daværende tidspunkt, vidste jeg ikke hvad der ventede mig.





Nu her 5 år senere, har jeg tilbragt mere end 2,5 i Japan og mere end 3 år i Asien i alt.

Der er ting, som jeg har set, ting som jeg bliver nødt til at fortælle om.

Oplevelserne og de observationer som jeg har gjort mig, er så talrige, at jeg har besluttet mig for at holde nogle foredrag.

Det har været en spænende rejse på mere end et plan.
Den anderledes kultur, de gamle traditioner, det at leve i et andet land.















Nogle af de ting, som jeg vil fortælle om i disse foredrag, er:

- Den asiatiske kultur, og hvad den består af
- Arbejdsliv og fritid
- Venneforhold og kærlighed
- Underholdning, popkultur og mad
- Kriminalitet, politik og religion
- De forskellige asiatiske landes forhold til hinanden
- Det syn som man har på udlændige i Japan, Taiwan og Sydkorea
- Det sproglige aspekt, det at skulle lære et nyt sprog










Disse og mange andre aspekter vil jeg gå i dybden med.

Dette er ikke en turist-guide til hvor man finder de bedste sushi-restauranter i Tokyo, eller hvilke templer i Taiwan man skal besøge: Det er en uddybende fortælling med plads til detaljerede beskrivelser og forklaringer på hvad det er, der gør den asiatiske kultur så anderledes i forhold til den vi kender i vesten.












Dette foredrag har noget at byde på for næsten alle:

Er du ung, og overvejer at rejse, er der masser af inspiration at hente her.

Er du interesseret i at høre om asiatisk kultur med et dybere perspektiv, er der talrige anekdoter her.

Er du interesseret i at høre, hvordan man arbejder og gør forretning i Asien, vil jeg også fortælle om hvordan man typisk gør det.

Hvis du er en af de mange, der sidder og tænker "Hmm, jeg har lyst til at rejse, men jeg ved ikke hvordan jeg kan få økonomien til at hænge sammen!", vil der også være gode råd, tips og tricks at finde her.

Alt i alt, er der noget for enhver- og jeg vil glæde mig til at komme og fortælle om de ting, som jeg har set.


















Foredraget vil naturligvis byde på en masse billeder og videoklip fra årene i Asien.
Under hele foredraget vil der være mulighed for at stille spørgsmål, hvis der er noget man gerne vil vide mere om.

Det vil handle om både de store og små ting, de ting som man typisk forbinder med Asien, og dem som man ikke gør.

Hvis du lige nu sidder og tænker "Fedt, det vil jeg rigtig gerne høre mere om!", så tag kontakt på artbymerete@gmail.com eller ring til: 40 76 69 90.

Vi ses snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar